Księgi metrykalne parafii Dabrowa n. Czarną z lat 1750 - 1800

Więcej
8 lata 8 miesiąc temu #19822 przez Andrzej Rogóyski
Mimo, że to dość daleko od Częstochowy, szukam informacji gdzie mogą być dostępne akty metrykalne z parafii Dąbrowa n. Czarną w pow. opoczyńskim.
W parafii są podobno niekompletne, a w AP Kielce dopiero od r. 1810.

Andrzej Rogóyski

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

Więcej
8 lata 8 miesiąc temu #19904 przez Wioletta Drej (Dynus)
Replied by Wioletta Drej (Dynus) on topic Księgi metrykalne parafii Dabrowa n. Czarną z lat 1750 - 1800
Witam
Jestem amatorką w kwestii genealogii, ale Dąbrowa nad Czarną i Dębowa Góra to miejscowości moich pradziadków. Poszukując informacji kiedyś trafiłam na taką strone:
genealodzy.pl/PNphpBB2-printview-t-9884-start-0.phtml

Mam nadzieję, że wiadomości tam zawarte będą przydatne.

Jakich nazwisk szuka Pan w tamtych okolicach?

Pozdrawiam

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

Więcej
8 lata 8 miesiąc temu #19919 przez Andrzej Rogóyski
Witam,
dziękuję za zainteresowanie moim problemem. Poszukuję aktów metrykalnych
mych przodków, Rogoyskich (Rogójskich, Rogujskich). W Dębowej Górze, parafii Dąbrowa mieszkali pod koniec XVIII w. prapradziadowie, Jan i Marianna z Zembrzuskich.
Tam urodził się w 1799 r. jeden z ich synów, Ignacy Karol Piotr i ich dwoje dzieci,
Tekla i Marian Ludwik.
Ze stron <genealodzy.pl> korzystam, kilka rzeczy tam znalazłem, ale nie pokazuje się nic na temat ksiąg metryk. z Dąbrowy z przed roku 1810.
Interesują mnie także informacje o Dębowej Górze - czy były tam jakieś dobra
ziemskie, folwark, do kogo należały? Pozdrawiam, Andrzej Rogóyski

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

Więcej
8 lata 7 miesiąc temu #19961 przez Wioletta Drej (Dynus)
Replied by Wioletta Drej (Dynus) on topic Księgi metrykalne parafii Dabrowa n. Czarną z lat 1750 - 1800
Witam,