Pieńki Krzywańskie

  • Anna Grzeszna - Kozikowska
  • Autor
  • Wylogowany
  • Użytkownik
  • Użytkownik
Więcej
5 lata 1 miesiąc temu #35726 przez Anna Grzeszna - Kozikowska
Pieńki Krzywańskie was created by Anna Grzeszna - Kozikowska
Proszę o pomoc specjalistów z ziemi częstochowskiej. Mam problem . Do jakiej parafii z poczatkiem XX w. należała wieś Pieńki Krzywańskie. USC podało mi Lgotę Wielką, niestety był to błędny trop, Archiwum wskazało Wiewiec, też błędny trop. Bardzo proszę o podpowiedź. Czy może należy szukać w Sulmierzyce? Niestety jestem zupełnym laikiem na tych terenach. Pozdrawiam Anna_Magdalena1

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

Więcej
5 lata 1 miesiąc temu #35735 przez Hanna Hofman-Polańska
Replied by Hanna Hofman-Polańska on topic Pieńki Krzywańskie
wiele lat temu szukałam informacji o rodzinie we wsi Pieńki  Krzywanickie i o ile pamiętam to była parafia Wiewiec.
Ale wsie leżące na granicy różnych parafii moga mieć wpisy w różnych parafiach.Spotykałam się z tym często.Może prosze podać nazwiska których Pani szuka i będzie łatwiej pomóc.

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

  • Anna Grzeszna - Kozikowska
  • Autor
  • Wylogowany
  • Użytkownik
  • Użytkownik
Więcej
5 lata 1 miesiąc temu #35737 przez Anna Grzeszna - Kozikowska
Replied by Anna Grzeszna - Kozikowska on topic Pieńki Krzywańskie
Sz.P. Chodzi mi konkretnie o metryke urodzenia Zofii Kopka ur. 26 marca 1908 r. Pieńki Krzywańskie. To z metryki zgonu. Pani w USC, skąd uzyskałam metryke zgonu skierowała mnie do Archiwum w Piotrkowie  i poinformowała, że metryka urodzenia powinna znajdować się w aktach Lgota Wielka. Niestety archiwum w Piotrkowie  skierowało mnie do Archiwum w Częstochowie  i poinformowano mnie, że Pieńki Krzywańskie to parafia Wiewiec. Z Archiuwm w  Częstochowie otrzymałam widaomość, że w parafii Wiewiec nie ma takiej metryki. I klops. Zaczęłam przeglądać przyległe parafie i też nic. Pozdrawiam Anna Grzeszna - Kozikowska