Poszukuje aktów dot. rodziny Stolarskich z Gnaszyna Dolnego i okolic

Więcej
5 lata 3 miesiąc temu #35184 przez Dorota Stolarska
Dzień dobry, jestem bardzo początkującą tropicielką korzeni rodzinnych i bardzo liczę na Państwa pomoc i cenne wskazówki. Poszukuje aktów urodzenia, ślubu i zgonów dot. rodziny Stolarskich. Jedyne co posiadam i jest pewne, to akt zgonu mojego dziadka Lucjana Stolarskiego z którego wynika, że urodził się 23.12.1902 w Gnaszynie Dolnym ojciec Ignacy Stolarski matka Bronisława w akcie nie nazwiska rodowego. W wyszukiwarce nazwisk znalazłam chyba akt małżeństwa Ignacego i Bronisławy i jeszcze kilka aktów ale nie wiem jak dostać się do skanów żeby potwierdzić te informację. Proszę o pomoc
Dorota

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

Więcej
5 lata 3 miesiąc temu #35185 przez Hanna Hofman-Polańska
to metryka ślubu Ignacego I Barbary z 1895 Gnaszyn parafia św. Barbary w Częstochowie.Na stroniach  Familly search jest ta parafia.Można poszukać reszty aktów.
Załączniki:

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

Więcej
5 lata 3 miesiąc temu #35186 przez Hanna Hofman-Polańska
tu  akt urodzenia Lucjana z adnotacją(z lewej strony) o jego ślubie z Władysławą)
Załączniki:
The following user(s) said Thank You: Dorota Stolarska

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

Więcej
5 lata 3 miesiąc temu - 5 lata 3 miesiąc temu #35188 przez T.A. Bogacz
Ignacy Stolarski wziął slub 02.09 1895 r z Bronisławą Grabara . Był synem Wincentego i Klary Pełka . Urodził się +/- 1869 r. , a zmarł 30.06.1934 r . Bronisława Grabara urodz. 03.03.1878 r.( myślę że to coś pomoże )
Załączniki:
Ostatnia5 lata 3 miesiąc temu edycja: T.A. Bogacz od.

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

Więcej
5 lata 3 miesiąc temu #35189 przez Dorota Stolarska