• Karen Gladysz-Gryff
  • Autor
  • Z dala
  • Użytkownik
  • Użytkownik
Więcej
5 lata 2 tygodni temu - 5 lata 2 tygodni temu #36350 przez Karen Gladysz-Gryff
Prosze - co to znaczy "DD" ? Dziekuje. was created by Karen Gladysz-Gryff
Mogę zapytać, czy drugie imię Kajetana Gladsza może być Roman. Został zindeksowany jako Wawryniec przez Genetekę. Proszę również zapytać, co oznacza „DD”. Dziękuję Ci
Załączniki:
Ostatnia5 lata 2 tygodni temu edycja: Karen Gladysz-Gryff od.

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

Więcej
5 lata 2 tygodni temu - 5 lata 2 tygodni temu #36355 przez Rafał Molencki
Replied by Rafał Molencki on topic Prosze - co to znaczy "DD" ? Dziekuje.
Mistakes in vital records do occur. The priest or the organist who kept the records may have misheard the second name and wrote Romanum instead of Laurentium in the marriage act. Alternatively,  Kajetan himself chose the third name Roman at his confirmation in his mid-teens and preferred it to the other name given him at baptism.
The abbreviation Magnif. DD. before his parents' names stands for "Magnificorum Dominorum", in Polish "Wielmożnych Państwa", i.e. upper gentry, landed gentry. Double D marks the plural form (Ignacy Gładysz and his wife Tekla nee Brocka), likewise for the godparents Magnif. DD. Adalbertus (Wojciech) and Leonora (Eleonora) Kalinowscy
Ostatnia5 lata 2 tygodni temu edycja: Rafał Molencki od.
The following user(s) said Thank You: Karen Gladysz-Gryff

• Karen Gladysz-Gryff
  • Autor
  • Z dala
  • Użytkownik
  • Użytkownik
Więcej
5 lata 2 tygodni temu #36356 przez Karen Gladysz-Gryff
Replied by Karen Gladysz-Gryff on topic Prosze - co to znaczy "DD" ? Dziekuje.
Dear Mr Molencki, Thank you so very much for your very informative reply. I am very grateful to you for your time and trouble. Kindest Regards, Karen Gladysz-Gryff

Drogi Pan Molencki, Bardzo dziękuję za bardzo pouczającą odpowiedź. Jestem ci bardzo wdzięczny za poświęcony czas i kłopoty. Pozdrawiam serdecznie, Karen Gladysz-Gryff

Czas generowania strony: 0,000 s.
Zasilane przez Forum Kunena

Logowanie